Nawigacja
Informacja o zadaniach (tydzień 5)

OSTATNIA AKTUALIZACJA 07.04.2020, GODZ. 11:00

 

Klasa I

Język angielski

Lekcja 1

1.  Na stronie 50 mamy 3 typy domów. Proszę żeby uczniowie napisali w zeszycie ile każde z nich ma okien (Windows),

2.  Poproszę wykonać plakat przedstawiający „magiczny” i niesamowity dom. Następnie proszę o przesłanie na maila klasa1spkroczewo@gmail.com DO SPRAWDZENIA na ocenę.

Lekcja 2

1.  Drukujemy załącznik 2(unit 6- My house)- uzupełniamy i wysyłamy na maila klasa1spkroczewo@gmail.com (do sprawdzenia na ocenę)

2. W ćwiczeniu ze strony 49 robimy ćwiczenie 11 i 12

 

Informatyka

08.04   Temat : Edytor tekstu. Stosujemy styl czcionki – kursywa

Karta pracy :

Uruchom dowolny edytor tekstu. Napisz zielonym kolorem stosując kursywę zdanie : Kasia ma w swoim pokoju papużki , czcionką w stylu kursywy w kolorze niebieskim zdanie : Bartek lubi piłkę nożną i siatkówkę a następnie w dowolnym kolorze czcionką o stylu kursywy swój ulubiony kolor. Informacje w jaki sposób stosuje się styl czcionki – kursywę znajdują się w pliku dołączonym do karty pracy. Proszę pracę zapisać pod nazwą kursywa i przesłać na adres klasy.

Dla chętnych proponuję kolejną zabawę w kodowanie. Link do gry

https://www.digipuzzle.net/minigames/mozaics/puzzle_mozaics_copy_animals_16x16.htm?language=english&linkback=../../index.htm

 

Religia

podręcznik str 96,97 , ćwiczenia str 56


07.04

Język polski

Czytać str73 czwarty wiersz

Ćwiczenia str 70, 71,72,73

Matematyka

Str  -str76,77

W zeszycie –wykonaj obliczenia

11-2=11-1-1=10-1=9

12-3=12-2-1=10-1=9

13-4=

14-5=15-6=


Klasa II

Język angielski

Lekcja 1

1.      Drukujemy załącznik 1 ze strony internetowej (Unit 6 He likes cheese)

2.      Uzupełniamy ćwiczenia

3.      Przesyłamy do sprawdzenia NA OCENĘ

Lekcja 2

1.      Drukujemy załącznik 2  (ARKUSZ 11)

2.      Poprawnie uzupełniamy ćwiczenia

3.      Wysyłamy do sprawdzenia NA OCENĘ

 

Religia

podręcznik str 94, 95, Ćwiczenie str 75

 

Klasa III

Język angielski

Lekcja 1

1.      Powtarzamy dni tygodnia.

2.      W ćwiczeniu ćw 6 str 44

3.      UWAGA !!! stronę 44 wysyłamy do sprawdzenia!!!

 

Lekcja 2

1.      Z podręcznika str 46 ćwiczenie 7 w zeszycie pisemnie wg przykładu.

Zapamiętaj!

Przed dniami tygodnia piszemy ON, i wszystkie dni tygodnia piszemy WIELKĄ literą

 

Religia

podręcznik str 109-113 , Ćwiczenia str 90,91

 

Klasa IV

Język angielski

Lekcja 1

1.      Z podręcznika czytamy tekst z ćwicz 9/str.77

2.      Odpowiadamy na pytania ćwicz. 10/str 77

3.      Z ćwiczeń ćw. 4,5/str 48 (wysyłamy stronę 48 DO SPRAWDZENIA)

 

Lekcja 2

1.      Z podręcznika czytamy tekst na str. 78, tłumaczymy, żeby zrozumieć

2.      z podręcznika ćwiczenie 3/str 79

3.      w ćwiczeniach na str 49 ćw.1,2,3

 

Plastyka

Temat: Wykonujemy ozdoby wielkanocne

08.04

Zadanie do wykonania:

Wykonaj ozdobę wielkanocną

Jeśli nie wiesz jak to zrobić przesyłam kilka propozycji:

https://www.youtube.com/watch?v=0ZfIwpjJT-E

https://www.youtube.com/watch?v=xLKqVpCcoDg

https://www.youtube.com/watch?v=bWEjDUczwKQ

https://www.youtube.com/watch?v=7znHmPZS0wU

Oczywiście pracę możecie wykonać według własnego pomysłu.

 

Religia

podręcznik str 90,91, ćwiczenia str 70

 

Klasa V

Geografia

07.04.2020r.

Temat: Podsumowanie wiadomości z działu „Krajobrazy Polski cz.2”

Przeczytaj podsumowanie wiadomości ze strony 82, a następnie wykonaj ćwiczenia 3,5 ,6 ze strony 84.

Zrób zdjęcie lub skan wykonanych zadań i odeślij na adres e-mail zalecka.agnieszka@wp.pl

 

Religia

07.04.2020 r. Temat: "Wielkanocne zwyczaje".

Korzystając z własnych doświadczeń, rozmawiając z rodzicami, czy innymi domownikami zastanów się nad zwyczajami i tradycjami które niesie ze sobą Wielkanoc. Jako notatkę, korzystając również z Internetu wypisz te zwyczaje i krótko je opisz. Proszę pamiętać o modlitwie za chorych, personel medyczny i tych wszystkich, którzy walczą z epidemią.

 

Język angielski

Lekcja 1

1.     Znajdź w załączniku poniższe czasowniki i napisz ich formy przeszłe (2 kolumna) i znaczenie

Come, have, drink, eat, feel, go, make, meet, take,

 

Przesyłamy do sprawdzenia!!!

2.     Uczymy się na pamięć sprawdzonych form czasowników.

3.     Z podręcznika przepisujemy do zeszytu ćw. 5/ str.85 i uzupełniamy (II forma- tabelka)

Lekcja 2.

1.     W ćwiczeniu proszę zrobić ćw. 1,2, str. 52

2.     Przypomnij sobie tekst ze strony 84 z podręcznika. (przeczytaj ponownie)

3.     Wypisz z niego czasowniki nieregularne (te z poprzedniej lekcji), które znajdziesz w tekście

4.     W ćwiczeniu  robimy ćw. 3 i 4/ str 52

 CAŁĄ STRONĘ 52 PRZESŁAĆ DO SPRZWDZENIA

 

Informatyka

08.04  Temat : Wykorzystanie kształtów do przygotowanie historyjki obrazkowej

 

Bardzo roszę o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi w podręczniku na stronie 118 i 119 a następnie proszę o przygotowanie w edytorze tekstu krótkiej historyjki obrazkowej w której wykorzystacie różne kształty (np. chmurki , bużka słoneczko) jak również postacie pobrane jako element graficzny z Internetu. W waszej pracy niech w rozmowie uczestniczą przynajmniej dwie postacie za pomocą chmurek stworzycie dialogi .Postarajcie się wykorzystać jeszcze inne kształty w swojej pracy ( Praca powinna zawierać minimum dwie strony. Kształty wstawicie klikając w opcji Wstawianie – Kształty. Wybieramy odpowiedni kształt zaznaczamy miejsce na kartce, gdzie kształt chcemy wstawić  a następnie lewym przyciskiem rysujemy kształt i puszczamy lewy przycisk myszki. Żeby wstawić tekst w środku klikamy prawy przycisk myszki i wybieramy opcję – Dodaj tekst ). Bardzo proszę zapisać swoją pracę pod nazwą historyjka i przesłać na adres klasy.

 

Technika

Temat : Elementy rysunku technicznego.

Proszę o zapoznanie się z tematem w podręczniku  str.53 - 56 - ,, Elementy rysunku technicznego ‘’ Wykonajcie w zeszycie lub na kartce papieru z bloku ćwiczenie 4, przykład 2, str.55.

 

Muzyka

Temat: Śpiewajmy razem - chór. Rodzaje chórów.
Zapoznajcie się z tekstem w podręczniku - Lekcja 24, wysłuchajcie nagrań, zaśpiewajcie piosenkę ,, Chodż, pomaluj mój świat '' i ,, Chce iść naród mój ''. Jako pracę domową wymień w zeszycie rodzaje chórów. Nagrania do pobrania TUTAJ (część 1) i TUTAJ (część 2). Do otworzenia wymagany program WinRar.

Klasa VI

Geografia

08.04.2020r (środa)

Temat: Turystyka w Europie Południowej 

Cele: Poznasz walory przyrodnicze i kulturowe Europy Południowej. Dowiesz się, czym jest infrastruktura turystyczna. Dowiesz się także o wybranych zabytkach w Europie Południowej.

Przeczytaj temat ze strony 120-124.

Wykonaj notatkę w zeszycie według następujących punktów :

  • Walory przyrodnicze i walory kulturowe Europy Południowej
  • Infrastruktura turystyczna krajów śródziemnomorskich
  • Atrakcje turystyczne w wybranych krajach Europy Południowej

 

Proszę przesłać zdjęcia lub skan wykonanej notatki na adres: zalecka.agnieszka@wp.pl

*Dla chętnych dodatkowe zagadnienie do napisania :

Rola turystyki w gospodarce krajów Europy Południowej

 

Religia

07.04.2020 r. Temat: "Świętowanie Zmartwychwstania Jezusa".

Korzystając z własnych doświadczeń, rozmawiając z rodzicami, czy innymi domownikami jak również z tematu w podręczniku str. 108-109  zastanów się nad zwyczajami i tradycjami które niesie ze sobą Wielkanoc. Jako notatkę, korzystając również z Internetu wypisz te zwyczaje i krótko je opisz. Proszę pamiętać o modlitwie za chorych, personel medyczny i tych wszystkich, którzy walczą z epidemią.

 

Język angielski

Lekcja 1

1.     Z podręcznika str. 90 ćw. 3 i 4 (Do Sprawdzenia)

2.     Z ćwiczeń ćw. 2, 3, 4,5/ str 56

3.     Z podręcznika str. 90 ćw. 5, 8

4.     Z ćwiczeń str.57 ćw.1,2,3,

Lekcja 3

1.     Z podręcznika czytamy tekst na str. 91 ćw. 9 i 10 pisemnie w zeszycie.

2.     Z ćwiczeń str.57 ćw.1,2,3,

3.     Załącznik ze strony (drukujemy, uzupełniamy i odsyłamy do sprawdzenia!!!)

 

Plastyka

Temat: Wykonujemy stroik świąteczny według instrukcji.

08.04

Zadanie do wykonania:

Z dostępnych materiałów: bibuła, gałązki bukszpanu, bazie, skorupki jaj, gałązki itp.

wykonaj stroik wielkanocny.

Jeśli nie wiesz jak to zrobić polecam następujące strony:

https://www.youtube.com/watch?v=tJImZp-PYmo

https://www.youtube.com/watch?v=mRQ_XBEJ6c8

Oczywiście pracę możecie wykonać według własnego pomysłu.

 

Informatyka

Temat: Scratch – dodawanie tła, zmiana postaci duszka oraz jego rozmiaru. (grupa chłopców )

Spotkanie zdalne z uczniami w godz. 9.55 – 10.15 (wyjaśnienie w jaki sposób tworzy się w Scratchu nową postać duszka poprzez jej malowanie czy też dodawanie z galerii w jaki sposób się ją edytuje jak zmienia się rozmiar i w jaki sposób w Scratchu dodaje się tło poprzez wspólne wykonywanie ćwiczeń  w Scratchu na stronie scratch. mit.edu, wyjaśnienie pracy domowej. Po zajęciach :

Bardzo proszę o zapoznanie się z samouczkami dostępnymi na stronie scratch. mit. edu po zalogowaniu się na swoje konto. ( dodaj duszka, dodaj tło oraz zmiana rozmiaru ) a następnie proszę o wykonanie swoich własnych dwóch postaci duszka w zmienionym tle i rozmiarze postaci i proszę swoją pracę w postaci zapisanego pliku gry  przesłać na maila klasy.

 

Temat : Projektujemy i tworzymy w Scratchu grę na zasadzie gonitwy (grupa dziewcząt )

Spotkanie zdalne z uczniami  w godz. 11.45 – 12.15 (wyjaśnienie w jaki sposób tworzymy w Scratchu grę w której wykorzystujemy klawisze sterujące, jak zapisać fragment programu w którym określamy użycie tych klawiszy w grze,wyjaśnienie pracy domowej. Po zajęciach bardzo proszę również o zapoznanie się z materiałem dostępnym w samouczku (zrób grę gonitwa) dostępnym na stronie scratch.mit.edu po zalogowaniu a następnie obejrzenie materiałów zawartych w filmach

https://www.youtube.com/watch?v=jh5YBlkGMDI

https://www.youtube.com/watch?v=OnnCfbz-Apg

Następnie proszę o wykonanie podobnej ale nie takiej samej gry gonitwy zapisanie jej w swoich materiałach i wysłanie mi jej w postaci pliku na maila klasowego.

 

Muzyka

Temat: Warsztat muzyczny. Utrwalenie wiadomości i umiejętności. Doskonalimy poznane piosenki.



 

Klasa VII

Geografia

06.04.20202r.

Temat: Energetyka.

Cele lekcji:

 Dowiesz się, czym są OZE ,oraz zrozumiesz, jakie mają one znaczenie dla gospodarki Polski.

  1. Przeczytaj temat ze strony 138-141 z podręcznika.
  2. Odpowiedz pisemnie na podane pytania:

-Wymień 4 przykłady źródeł energii odnawialnej

-Wymień 4 przykłady źródeł energii nieodnawialnej

-Napisz swoją opinię na temat budowy elektrowni jądrowej w Polsce.

PYTANIE DLA CHĘTNYCH

Wyjaśnij znaczenie terminów: geotermia i wody termalne.

  1. Wykonaj zdjęcie lub skan napisanych odpowiedzi. Wyślij na adres e-mail zalecka.agnieszka@wp.pl  do dnia 08.04.2020r.

 

Religia

07.04.2020 r. Temat: "Wielkanocne zwyczaje".

Korzystając z własnych doświadczeń, rozmawiając z rodzicami, czy innymi domownikami zastanów się nad zwyczajami i tradycjami, które niesie ze sobą Wielkanoc. Jako notatkę, korzystając również z Internetu wypisz te zwyczaje i krótko je opisz. Proszę pamiętać o modlitwie za chorych, personel medyczny i tych wszystkich, którzy walczą z epidemią.

 

Język angielski

Lekcja 1.

1.     Przeczytaj tekst z podręcznika str 72 ćw. 2 (wypisać nieznane słowa i przetłumaczyć je i ZAPAMIĘTAĆ)

2.     W ćwiczeniach ćw. 1 i 2/str. 68

Lekcja 2.

1.     W zeszytach ćwiczenie 5 i 6 /str 72 z podręcznika

2.     Ćwiczenie 3,4,5/str 68

3.     CAŁĄ STRONĘ 68 odsyłamy do sprawdzenia

 

Biologia

Temat Zaburzenia funkcjonowania układu dokrewnego

08.04

Zadania do wykonania:

  1. Przeczytajcie temat ze strony 170 – 172
  2. Jeśli chcecie, możecie wzbogacić swoją wiedze i zapoznać się dodatkowo z materiałem zamieszczonym na stronie:

https://epodreczniki.pl/a/uklad-hormonalny/DtphNy1cH

Wykonajcie ćwiczenia 1,2 i 3 ze strony 86

 

Matematyka

Temat : Rozwiązywanie różnych zadań dotyczących procentów

Spotkanie z uczniami zdalnie ( 10.45 – 11.30 ) – przypomnienie etapów rozwiązywania zadań tekstowych z wykorzystaniem platformy  e – podręczniki  , wspólne rozwiązywanie zadań z podręcznika jak również tych umieszczonych na platformie, przeprowadzenie quizu jak również wykonywanie ćwiczeń w postaci fiszek na Quizlet. Wyjaśnienie pracy domowej.

W godzinach 12. 45 – 13.15 połączymy się zdalnie w celu przeprowadzenia interaktywnej kartkówki z rozwiązywania równań

Bardzo proszę o obejrzenie po zajęciach filmów w celu utrwalenie sobie sposobów rozwiązywania różnych zadań tekstowych na równanie

https://pistacja.tv/wideolekcje/matematyka/szkola-podstawowa-vii-viii/rownania-z-jedna-niewiadoma/plmat072-rownania-zadania

https://epodreczniki.pl/a/rozwiazywanie-zadan-tekstowych-za-pomoca-rownan/D1G6Bgq3k

A następnie proszę o wykonanie zadań z karty pracy i przesłanie mi rozwiązań na maila kucickaanna@gmail.com

 

Temat : Wykorzystanie umiejętności rozwiązywania równań do przekształcania wzorów.

Spotkanie z uczniami zdalnie (9.00 – 9.45) – wyjaśnienie na podstawie przygotowanych materiałów jak również animacji umieszczonych na platformie e – podręczniki sposobów przekształcania wzorów z wykorzystaniem umiejętności rozwiązywania równań (wzory matematyczne, chemiczne, fizyczne) , wspólne rozwiązywanie zadań z podręcznika, przekształcanie indywidualnie przez uczniów podanych przez nauczyciela wzorów z karty pracy, wyjaśnienie pracy domowej

Bardzo proszę o zapoznanie się po zajęciach z filmami jak również materiałem umieszczonym na stronie e –podręczniki . Linki umieszczam poniżej:

https://www.youtube.com/watch?v=qaCVyvlWn5I

https://www.youtube.com/watch?v=_ESNRdpwPzI

https://www.youtube.com/watch?v=lxGIaXNy_eQ

https://epodreczniki.pl/a/przeksztalcanie-wzorow/D3qFM5mTo

A następnie wykonać zadania z karty pracy, której rozwiązania proszę przesłać na mojego maila

 

Chemia

Temat: Stężenie procentowe roztworu.

Proszę przeczytać temat z podręcznika str.184 -191.

Po tematem zapisać wzór i pojęcie stężenia procentowego ze str.184

 

Proszę rozwiązać zadania 1 i 2/str.191 ( proszę rozwiązać dowolną metodą, jak wam odpowiada, może być z nowego wzoru lub sposobami poznanymi na lekcjach matematyki)

 

Fizyka

7 Temat: Moc i jej jednostki.

Proszę przeczytać temat str.204 -208

W formie notatki zapisać To najważniejsze ze str.208

Proszę rozwiązać zadania 2 i 6 str.208 (pamiętajcie o jednostkach)

 

8. Energia potencjalna grawitacji i potencjalna sprężystości.

Bardzo proszę przeczytać temat oraz zapisać pojęcia:

- energii potencjalnej grawitacji ze wzorem

- energii potencjalnej sprężystości.

Rozwiążcie zadanie 3 i 5 ze str.213 ( 1l wody = 1kg )

Zachęcam do korzystania ze strony Epodreczniki.pl

 

Muzyka

Temat: Warsztat muzyczny. Utrwalenie wiadomości i umiejętności. Doskonalimy poznane piosenki.

 

 

Klasa VIII

Geografia

07.04.2020 r.

Temat : Stany Zjednoczone- potęga gospodarcza świata.

Cele lekcji:  Dowiesz się, dlaczego Stany Zjednoczone są nazywane największą potęgą gospodarczą  świata. Określisz cechy gospodarki tego kraju. Dowiesz się, jaką rolę w gospodarce Stanów Zjednoczonych odgrywa przemysł zaawansowanych technologii oraz co to są technopolie. Poznasz przyczyny oraz skalę zjawiska marnowania żywności.

  1. Przeczytaj zagadnienia dotyczące tematu ze strony 140-145.
  2. Wyjaśnij pisemnie w zeszycie pojęcia:

- Produkt Krajowy Brutto

- technopolia

      3.  Odpowiedz pisemnie na pytanie- jakie jest znaczenie przemysłu high-tech

DLA CHĘTNYCH

Wyjaśnij przyczyny marnowania pożywienia na przykładzie Stanów Zjednoczonych.

4. Zrób zdjęcie lub skan wykonanych poleceń i odeślij na adres  zalecka. agnieszka@wp.pl

 

Religia

07.04.2020 r. Temat: "Wielkanocne zwyczaje".

Korzystając z własnych doświadczeń, rozmawiając z rodzicami, czy innymi domownikami zastanów się nad zwyczajami i tradycjami które niesie ze sobą Wielkanoc. Jako notatkę, korzystając również z Internetu wypisz te zwyczaje i krótko je opisz. Proszę pamiętać o modlitwie za chorych, personel medyczny i tych wszystkich, którzy walczą z epidemią.

 

Język angielski

Lekcja 1

1.      Ze str 113 pkt 2.57 i 2.59 sprawdzamy znajomość słownictwa. Wypisujemy do zeszytu te, których nie pamiętamy. (WSZYSCY)

2.      Ci z was co zdają j. ang. Z podręcznika na str. 108 ćw, 3

Lekcja 2

1.      dla wszystkich: z podręcznika przeczytaj tekst na str. 109 ćw. 4 (wypisz nowe słówka i zapamiętaj je. Odpowiedź na pytania pod tekstem.

2.      Wszyscy: ze strony 169  w podręcznikach: przeczytaj teorię, zrób notatką

3.      Wykonaj ćw. 1/str 169 podkreśl wstawione wyrazy i odeślij do sprawdzenia

 

Biologia

Temat: Nieantagonistyczne zależności między gatunkami

08.04

Zadania do wykonania:

  1. Przeczytajcie temat lekcji ze strony: 111 – 115
  2. Obejrzyjcie film zamieszczony na stronie

https://www.youtube.com/watch?v=rvJIzM7RRYo

  1. W zeszycie ćwiczeń wykonajcie ćwiczenie 1 i 2 str:65

3 i 4 strona 66

 

Informatyka

Temat : Rozwiązywanie różnych zadań dotyczących procentów

Spotkanie z uczniami zdalnie ( 10.45 – 11.30 ) – przypomnienie etapów rozwiązywania zadań tekstowych z wykorzystaniem platformy  e – podręczniki  , wspólne rozwiązywanie zadań z podręcznika jak również tych umieszczonych na platformie, przeprowadzenie quizu jak również wykonywanie ćwiczeń w postaci fiszek na Quizlet. Wyjaśnienie pracy domowej.

W godzinach 12. 45 – 13.15 połączymy się zdalnie w celu przeprowadzenia interaktywnej kartkówki z rozwiązywania równań

Bardzo proszę o obejrzenie po zajęciach filmów w celu utrwalenie sobie sposobów rozwiązywania różnych zadań tekstowych na równanie

https://pistacja.tv/wideolekcje/matematyka/szkola-podstawowa-vii-viii/rownania-z-jedna-niewiadoma/plmat072-rownania-zadania

https://epodreczniki.pl/a/rozwiazywanie-zadan-tekstowych-za-pomoca-rownan/D1G6Bgq3k

A następnie proszę o wykonanie zadań z karty pracy i przesłanie mi rozwiązań na maila kucickaanna@gmail.com

 

Fizyka

7. Temat: Kwas etanowy.

Do przeczytania temat ze str. 164-168.

W formie notatki proszę zapisać właściwości, zastosowanie tego kwasu oraz fermentację octową.

 

Chemia

Temat: Obrazy tworzone przez zwierciadła sferyczne.

Przeanalizuj temat str.238-243.

Narysuj konstrukcje ze str.241 z podręcznika wraz z ich opisami.

 

Edukacja dla bezpieczeństwa

Temat: Tamowanie krwotoków.

Proszę przeczytać temat str.95 -98.

W zeszycie proszę zapisać:

- definicję krwotoku- str.95

- rodzaje krwotoków- str-98

Odpowiedz w zeszycie na polecenia 2 i 3 ze str.98.

Oddział Przedszkolny Facebook
Oddział Przedszkolny Facebook
Warto zobaczyć
Projekt ,,KUPUJĘ NIE RYZYKUJĘ''
Projekt ,,KUPUJĘ NIE RYZYKUJĘ''
PODWIECZOREK
PODWIECZOREK
DZIEŃ DINOZAURA (Grupa 4/5- latków)
DZIEŃ DINOZAURA (Grupa 4/5- latków)
DZIEŃ DINOZAURA (Grupa 5/6- latków)🦕🦖💚
DZIEŃ DINOZAURA (Grupa 5/6- latków)🦕🦖💚
Dzień kota w grupie 5/6- latków🐱.
Dzień kota w grupie 5/6- latków🐱.
Bo miłość do książek musi zrodzić się w dzieciństwie”.
Bo miłość do książek musi zrodzić się w dzieciństwie”.
WALENTYNKI
WALENTYNKI
OSTATKI W KL.II
OSTATKI W KL.II
😘🥰WALENTYNKI w grupie 4/5-latków💘💝
😘🥰WALENTYNKI w grupie 4/5-latków💘💝
😍😘WALENTYNKI w grupie 5/6- latków💘💝
😍😘WALENTYNKI w grupie 5/6- latków💘💝
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 3 LATKÓW
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 3 LATKÓW
TŁUSTY CZWARTEK
TŁUSTY CZWARTEK
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 5/6- LATKÓW🥯🎭🎉💃👑
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 5/6- LATKÓW🥯🎭🎉💃👑
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 4/5-LATKÓW 💃👑🎭🥯🎉
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 4/5-LATKÓW 💃👑🎭🥯🎉
ROBOTYKA🤖, KREATYWNOŚĆ🧠, LOGOPEDIA👂
ROBOTYKA🤖, KREATYWNOŚĆ🧠, LOGOPEDIA👂
WIĘCEJ
Albumów Galerii