Nawigacja
Informacja o zadaniach (tydzień 14)

OSTATNIA AKTUALIZACJA 11.06.2020 O GODZ. 11:00

 

Klasa I

Religia

W tym tygodniu proszę przeczytać temat 49 str 112 i 113

W zeszytach ćwiczeń na str 65.

 

Język angielski

Lekcja 1

  1. Wypisz w zeszycie nazwy zwierząt z ćw 3/str 61. Napisz ich polskie odpowiedniki. Możesz obok spróbować narysować te zwiarzęta.
  2. Na eDesk posłuchaj nagrania 4/61 i połącz dzieci ze zwierzętami,  które posiadają. Pamiętaj żeby nie rysować w podręczniku. !!!!
  3. W ćwiczeniach na str 61 ćw 3- poprawiamy po śladzie nazwy zwierząt i lączymy nazwy z cieniem zwierzaka.
  4. Ćw 4/61- przeczytaj zdania pod ramkami 1 i 2  a następnie narysuj w ramce zwierzę z opisu i pokoloruj je.

Lekcja 2

  1. W podręczniku na str 62 w ćw 5 mamy fragmenty z dużego obrazka. Zgadnij gdzie ukryty jest ten fragment. Przeczytaj nazwy pod obrazkami
  2. Na eDesk nagranie 3.22 znajduje się piosenka. Niestety nie mogę jej z wami zaśpiewać ale możecie posłuchać.
  3. W ćw 7/63 w „wężu” z liter ukryte są nazwy zwierząt spróbuj odszukać nazwy zwierząt i znaleźć je na obrazkach. Pamiętaj że nie rysujemy w książce!!!
  4. W ćwiczeniu na stronie 62 ćw 5- pokoloruj  dokładnie pola zaznaczone kropką. Następnie przeczytaj wyrazy z prawej strony i zaznacz V tylko  te wyrazy, które znajdują się na rysunku.
  5. W ćwiczeniu 6 narysuj po śladzie (pokoloruj obrazek) i dokończ zdanie w „Chmurce” wyrazem, który określa narysowany przedmiot. (podpowiedzi są obok)
  6. Ćw 7 napisz jak nazywają się rzeczy  i zwierzęta oznaczone cyferkami (w ramce sa słówka do wyboru)- pokoloruj suknię Kopciuszka ale najpierw przeczytaj zdanie w ćw 8/63 i popraw wyraz po śladzie. Jakiego koloru będzie ta suknia?

08.06

Język polski

Naucz się czytać str-53

Matematyka

Przepisz do zeszytu ćwiczenie 6 str  62

Technika- ulep z plasteliny dinozaura

Społeczne

Pamiętamy o bezpiecznych zabawach na wolnym powietrzu

Bez opieki starszych nie wychodzimy na ulicę

Nie zbliżamy się do zbiorników wody.

Nie nawiązujemy rozmów z nieznajomymi

Pamiętamy, że chodzimy lewą stroną ulicy

Nie zbliżamy się do dzikich zwierząt

Pamiętamy  o bezpiecznej odległości podczas pandemii

 

09.06

Język polski

Uzupełnij  ćwiczenia  str 44

Ćwiczenie 2 wpisz do zeszytu

Matematyka

 Wpisz do zeszytu ćwiczenie 7 str 63

Czekam na czytanie ze str 53 (czytanka) we środę 10 maja od godz 8-00

 

Informatyka

Temat : To już wiem ! – ćwiczenia utrwalające

Kochani powolutku zbliżamy się do końca roku szkolnego. Na dzisiejszej lekcji chciałabym żebyście pokazali mi co udało wam się zapamiętać z naszych dotychczasowych zajęć . Utrwalicie sobie dzisiaj poprzez wykonanie ćwiczeń te umiejętności dotyczące pracy w edytorze grafiki , tekstu, czy też elementów programowania które kształciliśmy przez ten rok.

Bardzo proszę o wykonanie zadań dostępnych w kartach pracy bez zadania 5 z karty 2 a w zamian za to zadanie z karty nr 3 i przesłanie mi swoich rozwiązań na adres mailowy klasy

Załączniki:

- karta pracy 1

- karta pracy 2

- karta pracy 3

 

Klasa II

Religia

W tym tygodniu proszę przeczytać temat 54 str 124 i 125

W zeszytach ćwiczeń na str 102

 

Język angielski

Lekcja 1 i 2

  1. W zeszycie wypisz słówka z ćw 2/60 napisz polskie odpowiedniki i narysuj obok obrazki przedstawiające te ubrania. Zapamiętaj wyrazy.
  2. Zapisz w zeszycie pytanie What are you wearing? (Co nosisz= W co jesteś ubrany?)

I odpowiedź: I’m wearing a dress.- Ja noszę sukienkę.

I’m wearing jeans and a T-shirt. – Ja noszę jeansy i koszulkę.

Zadaj pytania co noszą dzieci na obrazkach w ćw 4/61 i odpowiedz na nie tak jakbyś to ty był osobą na obrazku (w 1 osobie= ja)

  1. W ćwiczeniu 5/61 są nowe słówka tj. wellies= kalosze, raincoat= płaszcz przecowdeszczowy przepisz je również do zeszytu i zapamiętaj.
  2. W ćwiczeniu na stronie 58 poproszę zrobić krzyżówkę wstawiając nazwy ubrań z obrazków. Hasło to wyzaz z czerwonej ramki.
  3. Posłuchaj nagrania na eDesk i pokoloruj obrazek w ćw 1/58
  4. Ćw 3/59- popatrz na obrazki i połącz wyrazy z odpowiednim strojem.
  5. Ćw 4/59 opisz co noszą dzieci wpisując brakujące wyrazy.

 

Klasa III

 

 

 

 

Religia
W tym tygodniu proszę przeczytać temat 60 str 156 i 157

W zeszytach ćwiczeń na str 128

 

Język angielski

Lekcja 1

  1. Wypisz w zeszycie czynności przedstawione na obrazkach w ćw 2/60 Uwaga! Wypisujemy je w zdaniach jak w „Chmurce”

I kile surfing.- Lubię serfować (lubię serfowanie) (pozostałe też z I like…)

W ćw 4/61 wypisz pozostałe czynności w ten sam sposób.

Czym różnią się te czynności? W ćw 2 mamy czasowniki (pływanie, nurkowanie (pływać, nurkować) w ćw 4- mamy rzeczowniki (co? Tenis, balet, karate itd. Zauważyliście , że przy rzeczownikach nie ma końcówki -ing?, jest tylko przy czasownikach po wyrazie like (lubię)

  1. W ćw 5/61 mamy piosenkę, można ją posłuchać na eDesk albo przeczytać samemu tekst jak nie możecie posłuchać. Znajdz przykłady z like+ czasownik + ing i like + rzeczownik
  2. Str 58 w ćwiczeniach: ćw 1- połącz nazwy czynności z obrazkami.
  3. Ćw 2/58 połącz kropki a następnie napisz zdania co lubią robić Lilo, Stich i mama Lilo (pamiętaj o zdaniach)

Lekcja 2

  1. W zeszycie napisz nowe słówka : swimsuit, trunks, surfboard- znajdz ich znaczenie.
  2. Posłuchaj nagrania 3.22 na eDesk i w zeszycie dokończ zdania z ćw 6/62
  3. Napisz w zeszycie zdania z ćw 7/62 i dokończ wpisując brakujące słowo.
  4. W ćwiczeniach: na str 59 robimy ćw 3- szukamy wyrazów w wykreślance i podposujemy obrazki. Ćw 4/59 (ćwiczenia) zakreśl w kółko like- jak osoby na obrazkach lubią coś robić lub don’t like- jak nie lubią.
  5. Na str 60 znajdź czynności, które dzieci lubią i napisz zdania. Pamiętaj że on(he) i ona (she) to 3 osoba l. poj.

 

Klasa IV

Religia

W tym tygodniu proszę przeczytać temat 39 str 110 i 111

W zeszytach ćwiczeń na str 86 i 87

 

Język angielski

Lekcja 1

  1. W zeszycie ćw 1/101 podręcznik – napisz, które zwierzęta: swim very well-  , eat a lot-  , can sing- 
  2. Ćw 2/101- czytamy ze zrozumieniem tekst, wypisujemy nowe słówka, zastanówcie się o którym zwierzaku A, B, C jest każdy z tych tekstów. (można go posłuchać na eDesk.pearson.pl)
  3. Odpowiedz pisemnie w zeszycie na pytania do tekstu w ćwiczeniu 3/101
  4. Przepisz przymiotniki z ramki (ćw 4/101) znajdź ich znaczenie na str. 103, zapamiętaj je!!!
  5. Posłuchaj nagrania (na eDesk.pearson.pl) i zdecyduj, który przymiotnik pasuje do którego zwierzaka (zgodnie z nagraniem)
  6. W ćwiczeniach poproszę zrobić ćw. 1, 2,3,4 str. 64 w ćwiczeniu

 

Lekcja 2

  1. Posłuchaj nagrania na eDesk.pearson.pl do ćwiczenia 3 (3.35) (podręcznik str 102 i dopowiedz na pytania. Wpisz do zeszytu nr pytania i literą odpowiedzi (np. 1-a)
  2. Posłuchaj nagrania do ćw. 4 (3. 36) i napisz w zeszycie zdania z poprawnym przymiotnikiem (np. George’s rabbit is clever)
  3. Przeczytaj tekst w ćw. 6/102 w zeszycie odpowiedz na pytanie : What is it about?
  4. Na podstawie tekstu z ćw 6 ułóż zdania z ćw. 7 we właściwej kolejności tak aby tworzyły email.
  5. Poproszę zrobić ćw 1,2.3,4 str 65 (nagrania są na eDesk.pearson.pl)

 

Plastyka

Temat: Podsumowanie pracy za II semestr

10.06

  Drodzy uczniowie w ramach podsumowania pracy w II semestrze, powtórzcie  informacje o  pojęciach plastycznych, które poznaliście  na lekcjach.

Uczniowie, którzy nie oddali wszystkich prac plastycznych mają czas na nadrobienie zaległości.

 

Technika

Temat: Co każdy rowerzysta wiedzieć powinien?.
Proszę o zapoznanie się  z informacjami zawartymi w podręczniku str. 31-36. Przeczytajcie uważnie tekst dotyczący budowy i wyposażenia roweru, konserwacji i przygotowania roweru do jazdy jak również naprawy drobnych usterek.
Muzyka
Temat: Nauka piosenki pt. ,, Wiolinowy klucz ''.
Wysłuchajcie nagrania, następnie spróbujcie zaśpiewać piosenkę samodzielnie. Tekst piosenki znajdziecie na stronie 123.
Utwory do pobrania TUTAJ.

 

Klasa V

Język rosyjski

10 czerwca

W zeszytach proszę zapisać datę  10 .06. 2020 r.   

Temat:   Jak oni lubią odpoczywać?

Popatrz na  ilustrację  na stronie   123 w podręczniku.  W zeszycie wykonaj ćw. 10. str. 123-  Dokończ zdania podane pod  ilustracjami , wykorzystaj słowa i wyrażenia:

на диване - na kanapie

на поляне в лесу – na polanie w lesie

загорает на солнце – opala się

активно отдыхает – odpoczywa aktywnie

всегда работает - не отдыхает -  zawsze pracuje - nie odpoczywa

плавает в озере – pływa w jeziorze

 

Język angielski

Lekcja 1

  1. Przeczytaj dialog na str 110 (można go też odsłuchać na eDesk) wypisz nowe słówka i przetłumacz je. Zapamiętaj.
  2. Zapamiętaj też zwroty z ćw 3/ 110 – pomoc str 117
  3. W zeszycie napisz  początki zdań 1-5 i połącz z ich końcówkami a-e (poproszę całe zdania)

Lekcja 2

  1. Przeczytaj uważnie tabelkę z wyrażeniem be going to do (sth)= mam zamiar (coś) zrobić. Tabelka przedstawia zdania twierdzące (Podmiot + to be+ going to= czasownik), przeczenia (to be+ not),  pytania (inwersja z to be)
  2. W zeszycie napisz zdania co Elena, Lukas, Tom mają zamiar zrobić na przyjęcie dla Amy -ćwiczenie 6/111- odeślij do sprawdzenia do środy
  3. Ćw 7/111- napisz pytania i odpowiedzi w zeszycie wg wzoru.
  4. Z ćwiczeń na stronie 69 robimy 1, 2,3,4- (odeślij do sprawdzenia- do środy)

 

Technika

Temat: Półka na kwiaty.
Zapoznajcie się z instrukcją, następnie krok po kroku spróbujcie wykonać zadanie. Poroście kogoś z dorosłych o pomoc gdyby były jakieś trudności. Pamiętajcie, aby ostrożnie obchodzić się z narzędziami przy wykonywaniu pracy. Instrukcja do pobrania TUTAJ. Do otworzenie potrzebny program WinRar                                                         Prace przesyłamy w formie zdjęć lub nagranego filmiku !!!
Muzyka
Temat: Nauka piosenki pt. ,, Koncert ''.
Wysłuchajcie nagrania, następnie spróbujcie zaśpiewać piosenkę samodzielnie. Tekst piosenki znajduje się w podręczniku na str. 156
Utwory do pobrania TUTAJ
Religia

09.06.2020 r. Temat: "Duch Święty potwierdza: Jezus jest Panem". Przeczytaj z podręcznika str. 136 - 137 temat i zastanów się nad tym w jaki sposób Ducha Świętego wspiera ludzi w codziennym wybieraniu Pana Jezusa. Korzystając z tekstu katechezy napisz notatkę. Proszę pamiętać o modlitwie o ustanie epidemii.

 

Geografia

Temat: Krajobrazy sawanny i stepu. Krajobrazy pustyni gorącej i pustyni lodowej.

Zadania do wykonania.

  1. Przeczytajcie temat ze strony 120-126.
  2. Obejrzyj film na stronie

https://www.youtube.com/watch?v=dvW34NoWYA8

  1. Przeczytajcie temat ze strony 127-133
  2. Obejrzyj film na stronie

               https://www.youtube.com/watch?v=6JWoV8k-5NI

            https://www.youtube.com/watch?v=5ZUeD6q7RM&t=165s

 

Informatyka

10.06. Temat : Łączenie tekstu z elementami graficznymi – ćwiczenie podsumowujące . Historyjka o zamku

Powolutku kończymy nasze zajęcia w tym roku szkolnym. Na dzisiejszych zajęciach chciałabym żebyśmy podsumowali sobie te umiejętności i wiadomości których nauczyliście się  a które dotyczyły edytora tekstu, jak również łączenia w tekstach elementów graficznych .

Bardzo proszę o przygotowanie w edytorze tekstu krótkiego opowiadania na temat wymyślonej historii związanej z zamkiem , z uprowadzeniem księżniczki np. Bardzo proszę o wykonanie pracy na kolorowej kartce z ramką , tytuł proszę napisać za pomocą narzędzi z galerii Word Art, w swoim opowiadaniu proszę zastosować elementy formatowania tekstu. Proszę również o wstawienie zdjęć zamku jak również np. uprowadzonej księżniczki którą można samemu narysować w Paincie, jak również wyszukać w Internecie. Proszę swoją pracę zapisać pod nazwą Zamek i wysłać na adres klasy.

 

Klasa VI

Język rosyjski

 

10 czerwca

W zeszytach proszę zapisać datę  10 .06. 2020 r.   

Temat:  Idziemy do kina- dialog.

кино - kino

кинотеатр - budynek kina

конечно - oczywiście

Przeczytaj informacje z ramki z czerwonym wykrzyknikiem z ćw. 3  str. 110.

Przepisz  je do zeszytu.

Przeczytaj    dialog  д  ze strony 112.

 Według  tego wzoru napisz rozmowę z kolegą/ koleżanką, w której :

- poinformujesz, że masz na jutro dwa bilety do kina,

- zaproponujesz wspólne wyjście,

- poinformujesz ,  na jaki film i  do którego kina pójdziecie.

Proszę zrobić zdjęcia  lub skan  tematów  lekcji ( z 3 i 10 czerwca)  oraz wykonanych ćwiczeń z zeszytu przedmiotowego i  przesłać  na adres mailowy   ewapiotrowska1206@gmail.com

 

Geografia

Temat: Relacje Polski z sąsiadami.

Zadania do wykonania.

Przeczytajcie temat ze strony 168-172.

W zeszycie odpowiedzcie  pisemnie na pytanie 1 strona 172.

Zdjęcie notatki przyślij na adres e-mail zalecka.agnieszka@wp.pl

Czas na wykonanie zadania : 17.06.2020r.

 

Język angielski

Lekcja 1

  1. Przeczytaj i posłuchaj dialogu ze strony 114. Odpowiedz na pytania z ćw 1/114
  2. Przepisz tabelkę ze zwrotami- wyjaśnienia na str 117
  3. Posłuchaj nagrania 3.59 (lub przeczytaj dialog z ćw 3/114 i uzupełnij luki wyrazami z rami powyżej.
  4. Posłuchaj nagrania 3.60 ( ćw 4/114) i napisz w zeszycie co każda z osób podaruje mamie na urodziny.
  5. W ćwiczeniach na stronie 71 uzupełnij ćwiczenia 1,2,3

 

Plastyka

Temat: Podsumowanie pracy za II semestr

10.06

  Drodzy uczniowie w ramach podsumowania pracy w II semestrze, powtórzcie  informacje o  poznanych  kompozycjach.

Uczniowie, którzy nie oddali wszystkich prac plastycznych mają czas na nadrobienie zaległości.

 

Muzyka

Temat: Nauka piosenki pt. ,, Bieszczady ''.
Wysłuchajcie nagrania, następnie spróbujcie zaśpiewać piosenkę samodzielnie. Tekst piosenki znajdziecie w podręczniku na str. 179.
Utwory do pobrania TUTAJ.
Informatyka

 09.06 Temat : Programujemy w Logo . Piszemy procedury, tworzymy rysunki  (grupa dziewcząt)

Spotkanie zdalne z uczniami  w godz. 13.00 – 13.30 (wyjaśnienie w jaki sposób tworzy się w Logo procedury, tworzenie procedury na prostokąt, kwadrat, trójkąt równoboczny, wyjaśnienie pracy domowej)

Bardzo proszę o wykonanie za pomocą wywoływanych procedur rysowania figur geometrycznych projekt składający się z figur geometrycznych wypełnianych kolorem i przesłanie mi swojego projektu w postaci zdjęcia na mój adres mailowy kucickaanna@gmail.com

 

09. 06 Temat : Edytujemy postać w Logo, tworzymy prostą animację (grupa chłopców)

Spotkanie zdalne z uczniami  w godz. 12.00 – 12.30 (wyjaśnienie w jaki sposób edytuje się postacie w Logo , w jaki sposób je tworzyć rysując proste figury geometryczne , wykorzystując narzędzia przybornika, pokazanie uczniom w jaki sposób tworzy się prostą kilkuklapkową animację)

https://www.youtube.com/watch?v=E1ZdVKMVVd4

https://www.youtube.com/watch?v=bxdWNlt3j94

https://www.youtube.com/watch?v=H9JW0ZtbwpU

Następnie proszę o wykonanie w edytorze postaci swojej własnej postaci i stworzenie prostej kilku klatkowej animacji .  W związku z tym że pracujecie w wersji demo projekty się nie zapisują proszę o zrobienie screena swojego projektu tych kilku klatek  i wysłanie na discordzie w prywatnej wiadomości lub  jako załącznik  na maila kucickaanna@gmail.com

 

Religia

09.06.2020 r. Temat: "Przemienieni przez Boga". Z podręcznika str. 138-139 przeczytaj temat i zastanów się nad obchodami roku liturgicznego. Nad tym wokół jakich wydarzeń one się koncentrują i jaka ma być nasza odpowiedź. Zrób notatkę pod tematem. Pomódl się modlitwą znajdującą się w katechezie.

 

 

Klasa VII

Język rosyjski

 

10 czerwca

W zeszytach proszę zapisać datę  10 .06. 2020 r.

Temat:  Gdzie Masza i Łukasz będą odpoczywać latem ?

Przeczytaj informacje z ramki w ćwiczeniu 3 ze strony 60 z podręcznika. Przepisz do zeszytu  podane przykłady.

Przeczytaj rozmowę  Maszy z Łukaszem w ćwiczeniu 3 ze strony 60

 z podręcznika.  ( nagranie nr 78 )

Proszę wykonać ćwiczenie 1 str. 58 oraz  3 str.59 w zeszycie ćwiczeń (potrzebne słownictwo jest na stronie  84 w podręczniku).

 

Język angielski

Lekcja 1

  1. W podręczniku na stronie 101 przeczytaj tekst w ćw 2. W zeszycie napisz jak mają na imię dzieci na obrazku.
  2. Przeczytaj language box (ćw 3/101) przepisz do zeszytu i zapamiętaj po jakich zwrotach dodajemy czasownik+ ing.
  3. Przetłumacz wyrazy z ćw 4 a następnie napisz zdania o dzieciach kim mogą być w przyszłości używając tych wyrażeń wg wzoru.
  4. Przeczytaj tekst w ćw 5 i wybierz poprawną opcję (zapisz w zeszycie)
  5. Przeczytaj wyrażenia z ćw 7/101- sprawdź ich znaczenie. Wypisz te nowe i zapamiętaj (pomoc str 103) napisz 3 przykłady wg wzoru.
  6. W ćwiczeniach robimy 1,2,3/str 95

Lekcja 2

  1. W zeszycie robimy powtórzenie z unitu 8. W zeszycie zapisz ćwiczenia 1,2,4,5,6
  2. W ćwiczeniach stronę 96 (ćw 1,2,3,4,5,6)
  3. Str 97 w ćwiczeniach (ćw 1,2,3)
  4. Do sprawdzenia odsyłamy  5 i 6 z zeszytu (do środy)

 

Geografia

Temat: Wpływ transportu na rozwój przemysłu i usług.

Zadania do wykonania:

Przeczytajcie temat ze strony 187-189.

Dokładnie przeanalizujcie mapkę ze strony 187.

Z mapy i dostępnych źródeł odczytaj w pobliżu jakich miejscowości przebiega autostrada A1,A2 i A4.

Napiszcie w zeszycie odpowiedzi na pytania 1 i 2 ze strony 189.

Zdjęcie notatki proszę przesłać na e-maila. Czas wykonania zadania 15.06.2020r.

 

Chemia

22. Temat: Równania reakcji chemicznych.

Proszę przeczytać temat str.142 – 147.

Zachęcam do korzystania ze strony Epodreczniki.pl

 

Fizyka

23. Temat: Parowanie i skraplanie.

Proszę przeczytać temat str.259-263

Pod tematem lekcji zapisz:

- definicję parowania i wrzenia – str.263

- pojęcie ciepła parowania ze wzorem i jednostką- str.262

- od czego zależy szybkość parowania – str.263

Proszę rozwiązać zadanie 2, 4 i 5/ str.264  i przesłać je na mojego maila w terminie do 10 czerwca 2020r.

 

24. Temat: Podsumowanie wiadomości z termodynamiki.

Proszę utrwalić poznane wiadomości czytając Powtórzenie – str.265-266

Zachęcam do korzystania ze strony Epodreczniki.pl

 

Biologia

Temat: Równowaga wewnętrzna organizmu - homeostaza

10.06

Zadania do wykonania:

  1. Przeczytajcie temat ze strony 245 - 246
  2. Obejrzyjcie filmy dostępne pod linkiem

https://www.youtube.com/watch?v=fXDFbG7gpxQ

  1. Zastanów się nad odpowiedzią na pytanie 2 i 3 strona 246 w podręczniku

 

Matematyka

09. 06 Temat : Sprawdzian wiadomości z działu : Trójkąty prostokątne

Sprawdzian przeprowadzony zostanie w czasie spotkania z uczniami zdalnie w godz. 11.00 – 11.45. Uczniowie w czasie spotkania będą mieli na ekranie udostępnione zadania, które w czasie spotkania będą rozwiązywać na swoich kartkach. Po upłynięciu czasu sprawdzianu tj. po 45 minutach uczniowie kończą pisanie testu i w ciągu 5 minut wykonują zdjęcia swojej pracy i przesyłają mi na discorda lub też na maila.  Obecność obowiązkowa.  O wynikach sprawdzianu wraz ze szczegółowym opisem popełnionych błędów poinformuję uczniów w wiadomościach prywatnych na discordzie lub też w wiadomości mailowej.

09.06 Temat : Utrwalamy wiadomości z klasy siódmej – działania na liczbach

W związku z tym że już zrealizowaliśmy materiał przeznaczony na klasę siódmą  zajmiemy się teraz powtarzaniem  i utrwalaniem materiału który zrealizowaliśmy w klasie siódmej. Zaczniemy od działań na liczbach. Skupimy się również na zadaniach egzaminacyjnych dotyczących tych zagadnień.

W ramach utrwalenia bardzo proszę wykonać poniższe zadania :

https://szaloneliczby.pl/liczby-i-dzialania-zadania-egzamin-osmoklasisty/

https://szaloneliczby.pl/ulamki-zwykle-i-dziesietne-zadania-egzamin-osmoklasisty/

http://www.matzoo.pl/klasa7/podzielnosc-liczb_53_421

I przesłać mi swoje screeny wyników na discordzie . Będę stawiać plusy.

 

Religia

09.06.2020 r. Temat: "Reformy w Kościele". Z podręcznika str. 161-163 przeczytaj temat i dowiedz się jak najwięcej kto i w jaki sposób reformował Kościół oraz jakie były skutkami tych reform. Jako notatkę pod tematem przepisz tabelkę ze strony 161. Pomódl się modlitwą znajdującą się w katechezie

 

Matematyka

10.06. Temat : Omówienie i poprawa sprawdzianu z działu „Trójkąty prostokątne”

Bardzo proszę na podstawie informacji którą wam wyślę w prywatnej wiadomości na discordzie dotyczącej omówienia szczegółowego waszej pracy ze wskazaniem  błędów jaki popełniliście wykonać poprawę sprawdzianu w waszym zeszycie przedmiotowym i przesłanie wykonanej poprawy na mojego maila kucickaanna@gmail.com

 

 

Klasa VIII

Język rosyjski

 

10 czerwca

W zeszytach proszę zapisać datę  10.06. 2020 r. 

Temat : Zdrowy tryb życia.

Proszę przeczytać  „Porady dotyczące zdrowego trybu życia ” ze stron 87 -88.

w podręczniku.

Proszę wykonać ćwiczenie  4 str.63  oraz ćw. 6 str. 63 w zeszycie przedmiotowym

 

Język angielski

Lekcja 1

  1. Ćw 1/146- w zeszycie dokończ zdania wpisując wyraz z ramki i własne pomysły.
  2. Ćw 2/146- wpisz nazwy geograficzne ukryte w diagramie
  3. Zapisz zdania z ćw 3/146 wpisując właściwe słowo
  4. W ćw 4 napisz poprawnie wyrazy z rozsypanych liter
  5. Powtarzamy do egzaminu

 

Geografia

Temat: Prace badawcze w Arktyce i Antarktyce.

Zadania do wykonania.

  1. Przeczytajcie temat ze strony 180-184.
  2. W zeszycie odpowiedzcie  pisemnie na pytanie 1 ze strony 184.

Zdjęcie notatki prześlij na adres e-mail zalecka.agnieszka@wp.pl

Czas na wykonanie zadania: 17.06.2020r.

Osoby chętne mogą wykonać pisemnie pytanie 3 strona 184

 z podręcznika.

 

Chemia

22. Temat: Skrobia i celuloza- polisacharydy.

Proszę przeczytać temat z podręcznika str.212 – 217

Pod tematem w zeszycie zapisać:

- wzór ogólny polisacharydów – str. 212

- właściwości skrobi – str.213

- właściwości  celulozy – str.214

- zastosowanie skrobi i celulozy – str.216

Zachęcam do korzystania ze strony E-podreczniki.pl

 

Fizyka

24. Temat: Powtórzenie poznanych praw i zasad.

Proszę utrwalić poznane wiadomości czytając – str. 12- 17

 

25. Temat: Powtórzenie poznanych praw i zasad.

Proszę utrwalić poznane wiadomości czytając – str. 22-25

Zachęcam do korzystania ze strony E - podreczniki.pl

 

Edukacja dla bezpieczeństwa

14. Temat: Choroby cywilizacyjne.

Proszę przeczytać temat str.129 – 137

Pod tematem lekcji odpowiedzieć na pytania 1, 2 i 4/str.137

 

Biologia

Temat: Sposoby ochrony przyrody

10.06

Zadania do wykonania:

  1. Przeczytajcie temat ze strony 157 -168
  2. Zwróćcie uwagę na  gatunki chronione w Polsce
  3. Obejrzyjcie film dostępny pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=zPLuWAKlGkM

  1. Zastanówcie się nad odpowiedzią na pytanie 3 strona 168

 

Wiedza o społeczeństwie

Temat: Problemy współczesnego świata.

Rankin problemów współczesnego świata

Plik do pobrania TUTAJ.

 

Religia

09.06.2020 r. Temat: "Kościół odkrywa znaczenie przykazania miłości". Z podręcznika str. 211-213 przeczytaj temat i zastanów się nad tym czym jest przykazanie miłości dla człowieka i co to znaczy miłować. Jako notatkę przepisz zawartość tabelek z katechezy. Pomódl się modlitwą znajdującą się na końcu tematu w podręczniku.

Oddział Przedszkolny Facebook
Oddział Przedszkolny Facebook
Warto zobaczyć
Projekt ,,KUPUJĘ NIE RYZYKUJĘ''
Projekt ,,KUPUJĘ NIE RYZYKUJĘ''
PODWIECZOREK
PODWIECZOREK
DZIEŃ DINOZAURA (Grupa 4/5- latków)
DZIEŃ DINOZAURA (Grupa 4/5- latków)
DZIEŃ DINOZAURA (Grupa 5/6- latków)🦕🦖💚
DZIEŃ DINOZAURA (Grupa 5/6- latków)🦕🦖💚
Dzień kota w grupie 5/6- latków🐱.
Dzień kota w grupie 5/6- latków🐱.
Bo miłość do książek musi zrodzić się w dzieciństwie”.
Bo miłość do książek musi zrodzić się w dzieciństwie”.
WALENTYNKI
WALENTYNKI
OSTATKI W KL.II
OSTATKI W KL.II
😘🥰WALENTYNKI w grupie 4/5-latków💘💝
😘🥰WALENTYNKI w grupie 4/5-latków💘💝
😍😘WALENTYNKI w grupie 5/6- latków💘💝
😍😘WALENTYNKI w grupie 5/6- latków💘💝
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 3 LATKÓW
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 3 LATKÓW
TŁUSTY CZWARTEK
TŁUSTY CZWARTEK
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 5/6- LATKÓW🥯🎭🎉💃👑
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 5/6- LATKÓW🥯🎭🎉💃👑
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 4/5-LATKÓW 💃👑🎭🥯🎉
BAL KARNAWAŁOWY W GRUPIE 4/5-LATKÓW 💃👑🎭🥯🎉
ROBOTYKA🤖, KREATYWNOŚĆ🧠, LOGOPEDIA👂
ROBOTYKA🤖, KREATYWNOŚĆ🧠, LOGOPEDIA👂
WIĘCEJ
Albumów Galerii