Nawigacja

9:00 -inauguracja roku szkolnego na sali gimnastycznej

Piknik charytatywny dla Kamila

Pomoc dla Kamila

Kamil jest obecnie absolwentem naszej szkoły, ale to nie znaczy że o nim zapominamy. Kamilowi potrzebna jest pomoc w chorobie. Od 10 miesięcy zmaga się z białaczką. Obecnie potrzebuje pieniędzy na lek, który umożliwi mu przeszczep szpiku. Prosimy o wsparcie.

Więcej informacji na stronie internetowej:

Pomoc dla Kamila
Zakończenie Roku Szkolnego 2016/2017

W dniu 23.06.17 uczniowie naszej szkoły pożegnali mijający rok szkolny 2016/17. Uroczystość rozpoczęła się od poloneza w wykonaniu uczniów klasy III gimnazjum. Następnie na salę wkroczył  poczet sztandarowy oraz  zabrzmiał donośnie Hymn Państwowy. Uczniowie poszczególnych klas, którzy osiągnęli najwyższe wyniki w nauce i zachowaniu  otrzymali z rąk wychowawców oraz pani Dyrektor – Urszuli Drzewaszewskiej – nagrody książkowe. Miłym uzupełnieniem uroczystości była prezentacja multimedialna ph. ,,Ale to już było”.

Koniec roku szkolnego jest pewnie najbardziej wyczekiwaną przez uczniów datą w roku kalendarzowym. Na dwa miesiące mogą wówczas zapomnieć o nauce, pisaniu długich wypracowań, trudnych testów czy klasówek. Teraz zacznie się dla nich czas błogiego lenistwa.

Wszystkim uczniom życzymy więc udanego i bezpiecznego wypoczynku. Nauczycielom – regeneracji sił w asyście pięknej, słonecznej pogody.  Do rodziców zaś kierujemy słowa podziękowania  za chętne wspieranie szkolnych  działań, za służenie radą i aktywną pomocą.

DO ZOBACZENIA WE WRZEŚNIU !

Zakończenie III klasy gimnazjum

W dniu 21.06.2017 r. uczniowie klasy III PG świętowali zakończenie trzyletniej nauki w gimnazjum. Punktualnie o godzinie 16:00 przy dźwiękach poloneza Wojciecha Kilara 23 absolwentów gimnazjum i 5 uczniów z klasy II rozpoczęli oficjalną część zakończenia. Uczniowie w skupieniu i z lekką tremą zatańczyli przygotowywany od tygodni taniec. Następnie prowadzący poprosili Panią Dyrektor U. Drzewaszewską i Panią Sekretarz Gminy Załuski U. Szybińską o zabranie głosu. Po krótkich ale wzruszających przemówieniach pani Dyrektor i wychowawca klasy wręczyły rodzicom wyróżnionych uczniów pamiątkowe dyplomy i pogratulowały wszystkim uczniom ukończenia Gimnazjum. W tym dniu zarówno pani dyrektor jak i absolwenci wspominali nieobecnego na uroczystości Kamila Jakubiaka i życzyli mu powrotu do zdrowia.

Obecni na uroczystości przedstawiciele klas II Gimnazjum życzyli swoim starszym kolegom sukcesów i wręczyli pamiątkowe sówki.

Po części oficjalnej absolwenci zaprezentowali swój program artystyczny pt. „Kocham Cię szkoło”. Było sentymentalnie i nastrojowo ale też zabawnie i zaskakująco.

Uczniowie zaprosili swoich gości na poczęstunek przygotowany przez niezastąpioną panią Beatkę Syżeń. Przystawki były kolorowe, piękne ale przede wszystkim pyszne.

Po emocjach związanych z częścią oficjalną można było odprężyć się przy muzyce. Zabawa trwała do godziny 23:00. Nad bezpieczeństwem czuwali rodzice, wychowawca i pracownicy szkoły.

Zakończenie III klasy gimnazjum
Konkurs powiatowy - Sanepid

Uczennica klasy III gimnazjum Patrycja Kuczera zajęła I miejsce w konkursie powiatowym organizowanym przez Sanepid w Płońsku na najlepszą prezentację multimedialną „Kleszcz mały czy duży nic dobrego nie służy”

GRATULUJEMY!!!!!!!

Wycieczka do Powsina - kl IV

,,Podróżować, doznawać wrażeń i uczyć się –

znaczy żyć”.

Szczerba Tenzing

W dniu 24 maja 2017r. uczniowie  klasy IV pod opieką p .Katarzyny Jabłeckiej, p. Sylwii Wińskiej, p.Barbary  Łubek  uczestniczyli w wycieczce do Ogrodu  Botanicznego w Powsinie. Celem wycieczki było poznanie środowisk  życia roślin  kwiatowych oraz różnych przedstawicieli królestwa  roślin.  Podczas zajęć terenowych Pani Przewodnik  pokazała wiele kolekcji roślin: pospolitych , ozdobnych, użytkowych, egzotycznych.

Rośliny  egzotyczne wywarły na zwiedzających największe wrażenie.

Wycieczka do Powsina - kl IV
Wyniki Egzaminu Gimnazjalnego

Wielki sukces naszych gimnazjalistów z Kroczewa!

Język polski

49%

60%

38%

Tegoroczne wyniki z egzaminów gimnazjalnych pokazują, że wspólny wysiłek uczniów i nauczycieli przynosi dobre rezultaty. Na tle średnich wyników uzyskanych przez  uczniów w gminie oraz powiecie widać, że wyniki naszych uczniów są zdecydowanie wyższe. Z większości przedmiotów uzyskaliśmy średnie powyżej przeciętnych  wojewódzkich i krajowych. Szczególnym sukcesem są stuprocentowe wyniki Alicji Oliszewskiej (język polski, język angielski) i Michała Wyłupka (matematyka).

Gratulujemy wszystkim zdającym, a nauczycielom dziękujemy.

Rajd rowerowy - szlakiem Wkry

„Ludzie w których oczach widzę szaleństwo,

oni rozumieją mnie, a ja rozumiem ich,

Zbyt długo w jednym miejscu, nie możemy być,

Tak nie umiemy żyć...”

Takimi słowami kilka lat temu raper Ten Typ Mes złożył hołd wszystkim „szaleńcom” i chociaż cały utwór opowiada raczej o innych rodzajach szaleństw, to wydaje nam się, że przytoczone wersy doskonale charakteryzują grupę zapalonych rowerzystów z kroczewskiego ZSO.

Bo czy nie jest szaleńcem osoba, która w dzień wolny od szkoły lub od pracy, podczas, gdy mogłaby nadrobić zaległości w „Na Wspólnej”, czytać w zaciszu książkę, bawić się z kotem lub przesiadywać bez celu na „lotnisku”, decyduje się na całodzienny wyjazd rowerowy?

Czy nie jest szaleńcem osoba, która decyduje się na pokonanie 85 kilometrów jedynie za pomocą dwóch kołek (nie w każdym przypadku dobrze napompowanych!) i siły własnych mięśni?

Czy nie jest szaleńcem osoba, która decyduje się zrobić to w dniu, kiedy nad Mazowszem zapowiadane jest przejście burz i gwałtownych opadów deszczu?

A wreszcie, czy nie jest szaleńcem osoba, która, będąc w trakcie rodzinnego wyjazdu na Hel, decyduje się na przerwanie wczasów i przyjazd specjalnie po to, aby przejechać się z nami na rowerach, a zaraz po zakończeniu wycieczki na ten Hel wraca? Jak sam zresztą twierdził, chodziło również o dotrzymanie danego wcześniej słowa. Skoro zatem najstarszy z uczestników daje przykład takiego szaleństwa, nie pozostawało nam nic innego jak iść w jego ślady...

...i zebrać się o godzinie 8:30 pod szkołą w Kroczewie, pstryknąć pamiątkową fotkę i ruszyć na spotkanie przygodzie!

Grupa trzynaściorga szaleńców (choć kandydatów na szaleńców było więcej- Klaudia, następny wyjazd jest już w fazie planów!) ruszyła dosyć ostrym tempem w kierunku Jońca, na pierwsze tego dnia spotkanie z rzeką Wkrą. Ze średnią prędkością 18km/h w Jońcu  byliśmy po niespełna godzinie. Podczas przerwy nad brzegiem Wkry mieliśmy czas skonsumować batony, ale też dowiedzieć się nieco o samej rzece Wkrze, jak też o ciekawej tablicy znajdującej się na dzwonnicy kościoła w tej wypoczynkowej miejscowości. Postój nie trwał jednak długo, gdyż wszystkich uczestników „swędziały pięty” i każdy wyrywał się do dalszej jazdy.

Kolejny etap, aż do miejscowości Sochocin, pokonywaliśmy równolegle z biegiem Wkry, tzn. przez Idzikowice, Królewo i Kuchary Żydowskie. W samym Sochocinie, jednak nie obyło się bez atrakcji i zamiast planowanego przystanku przy sochocińskiej świątyni mieliśmy wymuszony postój przy szkole. Wymuszony, bowiem Julce pękła dętka i tylne koło wymagało serwisu. Dla „złotej rączki” naszej ekipy- Damiana Przybylskiego, taka awaria to bułka z masłem. Z pomocą Maliny bez trudu uporali się z tym problemem, a dzięki uprzejmości pracowników szkoły w Sochocinie, kto chciał mógł skorzystać z toalety. Przy okazji jedna z pań zapytała nas o dotychczasowy bilans wyjazdów i jak się okazało mamy na koncie już wcale nie tak mało wycieczek, bowiem licząc chronologicznie, odwiedziliśmy już:

- Czerwińsk,

- Płońsk,

- Leszno przez Kampinoski Park Narodowy,

- Nasielsk,

- Nowy Dwór Mazowiecki;

Mimo usterki humor nie opuszczał uczestników, tym bardziej, że następny przystanek to już planowane miejsce obiadu. Zatrzymaliśmy się na rynku w Nowym Mieście i chociaż na codzień jemy pyszne i zdrowe obiady przygotowane przez panie z kuchni naszej szkoły, to tradycją już jest, że na letni wyjazd rowerowy dostajemy dyspensę i kieszonkowe od pani Beatki Syżeń, abyśmy pożywili się czymś  mniej zdrowym w trakcie jazdy.  Jako, że kolarzom często zależy na czasie to wybraliśmy fast food i choć przyszykowanie 13-stu kebabów wcale takie „fast” nie było, to w miłej atmosferze doczekaliśmy się na swoje dania. Nie jedliśmy ich jednak w lokalu, ale zapakowane zabraliśmy ze sobą i „rozpieczętowaliśmy” dopiero nad nowomiejskim zalewem. Smakowały wyśmienicie, a niektórym dodały tyle energii, że mieli jeszcze ochotę pokopać w piłkę.

Rozgrywki nie trwały jednak zbyt długo, bowiem Michała zaczęło boleć „tu”. Niestety medycyna nie odkryła jeszcze lekarstwa na ból „tu” i trzeba było zastosować niekonwencjonalną metodę leczenia pana Darka (którą on stosuje na ból kolana). Okazało się, że pomogła- Michał po przejechaniu kilkudziesięciu metrów na rowerze przestał skarżyć się ból! Nie pozostawało zatem nam nic innego jak ruszać w powrotną drogę, tym razem wzdłuż rzeki Sony, a nie Wkry, ale za to nowiutkim, gładkim asfaltem.

Około 15:00 znaleźliśmy się znów w Jońcu, jednak tym razem „rozbiliśmy obóz” po drugiej stronie rzeki, przy przystani kajakowej. Oprócz odpoczynku i uzupełnienia zapasów przeżyliśmy również chwilę grozy, gdy okazało się, że brakuje jednego uczestnika. Jakub nie skręcił na przystań ze wszystkimi tylko nieopatrznie przejechał zjazd i pojechał dalej prosto. Po szybkiej interwencji i rozmowie telefonicznej miał czekać na nas w miejscu, w którym był i nigdzie się nie ruszać.

Postój zresztą nie mógł trwać zbyt długo, gdyż na horyzoncie pojawiały się coraz liczniejsze i coraz czarniejsze chmury. Z tego też powodu zrezygnowaliśmy z przejazdu jak najbliżej Wkry, lecz gorszą drogą przez Popielżyn i popędziliśmy znaną nam już trasą w kierunku Wrony i dalej do Kroczewa.

Niestety lub -stety, bo to w sumie dodatkowa atrakcja, ulewny deszcz „złapał” nas w lesie w Strubinach, 3-4 kilometry od bazy. Wystarczył jednak, żeby wszyscy uczestnicy zostali przemoczeni do suchej nitki.

Byliśmy przemoczeni, ale jednak szczęśliwi, że kolejny raz udało nam się wygrać z własnymi słabościami, przeżyć fajną przygodę i być może czegoś się nauczyć. Po wylaniu wody z butów przed sklepem w Kroczewie w radosnych nastrojach (choć miny na to nie wskazywały) rozjechaliśmy się do swoich domów na ciepłą kąpiel i gorący posiłek!

Mało tego, wydaje się, że debiutująca w naszych wyprawach, pani Ania, mimo narzekań na bolące „to i owo” i brak prostownicy do włosów oraz malowideł, połknęła haczyk związany z turystyką rowerową i deklaruje chęć udziału w kolejnych rajdach. Jak zresztą my wszyscy.

Na zakończenie, piszący te słowa zalecają trening w trakcie wakacji, ponieważ następny wyjazd już we wrześniu! Przy okazji życzymy udanych wakacyjnych wyjazdów rowerowych!

Rajd rowerowy - szlakiem Wkry
Kolonie - Zakopane

Są jeszcze dostępne karty na kolonie do Zakopanego dla dzieci, których rodzicę mają ubezpieczenie w KRUS-ie. Więcej informacji u Pani Urszuli Szybińskiej w Urzędzie Gminy.

Zakończenie Roku Szkolnego
2016/2017

21 czerwca 2016r, (środa) godz. 16:00 - Uroczyste Zakończenie Roku Szkolnego dla absolwentów Gimnazjum.

22 czerwca 2016r. (czwartek) godz. 9:00 - Uroczysta Msza Święta dla całej społeczności szkolnej.

23 czerwca 2016r. (piątek) godz. 9:00 - Uroczyste Zakończenie Roku Szkolnego 2016/2017 dla wszystkich uczniów.

W programie:

1. Część oficjalna

2. Rozdanie nagród wyróżnionym uczniom

3. Część artystyczna

4. Spotkania w zespołach klasowych

Festiwal truskawki 2017

Obrazy: festiwal_truskawki_2017.jpg

Eliminacje rejonowe w tenisie stołowym w Płońsku

Po awansie wywalczonym na mistrzostwach powiatu Małgorzata Grzelak i Sebastian Maik wzięli udział w eliminacjach rejonowych w tenisie stołowym, które zostały rozegrane 02.06.2017 r. na hali sportowej MCSiR w Płońsku. Oboje reprezentanci naszej szkoły w swoich kategoriach zajęli miejsce I.

Gratulujemy !!!

Turniej Grand Prix Siedlina

Jeszcze dobrze nie opadły emocje po mistrzostwach powiatu w tenisie stołowym, a ponownie po chwili przerwy stanęliśmy przy stołach, tym razem rozgrywając turniej Grand Prix Siedlina. Przypomnijmy, że turniej składał się z cyklu czterech spotkań, które rozegraliśmy 25.03.2017; 22.04.2017; 06.05.2017 oraz ostatni mecz -  27.05.2017 r. Do końcowej klasyfikacji liczyły się najlepsze wyniki z trzech spotkań. W turnieju wzięło udział łącznie 17 zawodników. Wszystkie 4 turnieje rozegrało 14 tenisistów.

Wyniki naszych zawodników – w nawiasie podano ilość zdobytych punktów.

Kategoria: Szkoła Podstawowa – dziewczęta

Patrycja Antoniewicz  - miejsce III (35)

Anita Jakubowska – miejsce V (32)

Zuzanna Pierścieniak – miejsce VI (29)

Gabriela Leszczyńska – miejsce VII (24)

Kategoria : Szkoła Podstawowa – chłopcy

Łukasz Gral – miejsce IV (33)

Błażej Pęczyński – miejsce V (32)

Oskar Budek – miejsce VI (28)

Mateusz Żółtowski – miejsce VIII (24)

Kategoria : Gimnazjum – dziewczęta

Julia Tomaszewska – miejsce II (41)

Kategoria : Gimnazjum – chłopcy

Sebastian Maik – miejsce II (41)

Łukasz Przybylski – miejesce III (37)

Janusz Fronczak – miejsce IV (30)

Jakub Białek – miejsce V (29)

Michał Żebrowski – miejsce VIII (25)

Bardzo miło i aktywnie spędzone cztery sobotnie przedpołudnia. Turniej ten, to doskonała lekcja rywalizacji sportowej, zwłaszcza dla tych, którzy debiutowali,  stawiali swoje pierwsze kroki na zawodach sportowych. Były wielkie emocje. Poznaliśmy jak smakuje gorycz przegranej, ale była też i radość z wygranej,  nawet pojawiły się łzy szczęścia (zwłaszcza u naszych najmłodszych zawodniczek). Z niecierpliwością czekamy na następne edycje tych zawodów.

Serdeczne podziękowania należą się Zuzi Pierścieniak, która na każdych zawodach dbała o to, bym miał siłę kibicować i osobiście przygotowywała dla mnie przepyszną bułeczkę.

Wszystkim zawodnikom gratulujemy życząc dalszych sukcesów sportowych.

Turniej Grand Prix Siedlina
Mistrzostwa powiatu w tenisie stołowym Siedlinie

W sobotnie przedpołudnie 27.05.2017 r. udaliśmy się do Siedlina, gdzie reprezentacja szkoły wzięła udział w mistrzostwach powiatu w tenisie stołowym. Zawody rozegrano w 6 kategoriach.

Wyniki naszych tenisistów:

Sebastian Maik  - miejsce II

Łukasz Przybylski  - miejsce III

Janusz Fronczak – miejsce IV

Po dwie najlepsze zawodniczki i dwóch najlepszych zawodników z w/w kategorii uzyskało awans na zawody rejonowe. Zatem w dalszej rywalizacji wezmą udział Małgorzata Grzelak i Sebastian Maik.

Gratulujemy !

Mistrzostwa powiatu w tenisie stołowym Siedlinie
Oddział Przedszkolny Facebook
Warto zobaczyć
Projekt ,,KUPUJĘ NIE RYZYKUJĘ''
PODWIECZOREK
DZIEŃ DINOZAURA (Grupa 4/5- latków)
DZIEŃ DINOZAURA (Grupa 5/6- latków)🦕🦖💚
Dzień kota w grupie 5/6- latków🐱.
Bo miłość do książek musi zrodzić się w dzieciństwie”.